Nu jävlar




Vilket jevla väder. Sååå härligt att ha varit ute hela långa dagar. Redan i torsdags började jag få solbränna. Idag tycker jag att det verkligen syns. Jag älskar det. 
Promenerat med gossarna i vagnen 5km. Utfall och sprungit. Benen och fötterna värker eftersom jag varit igång hela dagen. 
Nu ska jag tillbaka till den gamla peaken. Med solbränna och ett gott humör. 
Aldrig har jag mått så jävla dåligt som jag gjort det senaste året.
Redan april förra året så började jag kämpa och gjorde jag ALLT här hemma och allt för en människa som svikit sig själv och därför behövde lämna allt och börja om på nytt. 
Jag har kämpat så inåt helvete för att barnen ska känna sig trygga, för att jag ska vara en positiv och arbetsam arbetskamrat, för att finnas till för mina vänner och för att visa att jag lämnar allt förflutna bakom mig och vill ha en härlig framtid. 
Mitt i allt det har jag glömt bort det viktigaste av allt. 
Mig själv. 
Jag har under en tid levt ett självdestruktivt liv med fester, karlar, sex och ätstörning. 
Nu är jag less mig själv. Håret bara trillar av från huvudet, orken tar slut av bara nått så litet som en telefonsamtal. 
Jag ska nu reparera mig själv och ta hand om mig själv. 
Inte köra slut på mig själv och gå ut för hårt med träning, kost och umgänge. 
Utan ta det dag för dag. Se allt från den ljusa sidan och ta hand om mig! 
Jag lovar. Jag måste. 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Viktigtalare att ta hand om dig nu Sofia!! 💕 glad mamma och glada barn!! Du får ge sig själv tid! /jonsey

2016-05-12 @ 17:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback