sömnproblem

Äntligen har jag fått tummen ur och ringt till cederkliniken angående mitt sömnproblem. Jag fick utskrivet propavan. Igår var första kvällen jag provade det. En timme efter jag tagit tabletten så fick jag pirr i benen…. restless leg. Men somnade efter ett tag och jag tror att jag sovit bra. Kände mig då mer utvilad på morgonen och jag behövde/kunde inte vila på min rast idag… vilket jag alltid gör annars för att orka. Jag har haft delad tur vilket betyder att jag jobbade 7-12 och hade sen rast 12-16. Sen jobbat 16-21. Jag brukar lägga mig i vilorummet på jobbet men jag fann inte ro idag så jag åkte hem och färgade håret. Har inte alls varit lika trött på jobbet alls. Nu har jag nyss tagit en tablett och hoppas på att få en fin sovmorgon imorgon då jag är ledig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback