Så är det

Donald Trump. Vilken pajas. 
Varför trycka ner någon för deras matskick? I sin valkampanj? Haha
Elak människa!! Jag är inte insatt i valet men jag skulle inte rösta på Trump i alla fall!

Jag mår för övrigt sämre än förr. Har ett så destruktivt beteende. 
Sovit bort förmiddagar och är hemskt negativ mot mig själv. 
Och får panik över att jag kanske ska börja om att jobba på måndag. Jag kommer krascha. Vi får se vad läkaren säger på fredag. 
Jag vill må bra och ha en normal vardag. Utan ångest, med god nattsömn och vara mindre stressad. 
Just nu får jag panik över allt. Stressar för minsta lilla. Och blir helt slut av småsaker som stressar mig!

Nu ska jag fortsätta titta på Nyhetsmorgon. Som är ett av mina mål. Jag vill kunna sitta i lugn och ro med en kaffekopp på morgonen och titta på Nyhetsmorgon. Så jag i alla fall får reda på vad som händer i världen och tar mig upp i tid!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback