:)


Jag har aldrig gillar quotes. Men nu på senaste tiden har jag funnit så många som varit så tilltalande. 
Jag mår bra! 
Och jag förtjänar det! 




Idag har jag och barnen varit ute och promenerat en sväng runt kvarteren. På vårt kvarter var det en granne som hade hjälp med att få sågat ner en enorm björk. Det var spännande tyckte både jag och pojkarna. 
Ett sånt yrke skulle jg absolut kunna tänka mig att ha :)


Vi promenerade vidare på grannkvarteret och tittade på en grävmaskin och en stor lastbil som tippade av grus hos en granne.
Ebbe tyckte det var jättekul och ville inte gå därifrån. Så vi stod och tittade ett bra tag. 

Vi gick vidare till morfar som höll på med nått snickeri. Barnen åt glass och morfar följde oss sedan hem. 
Vi tittade på äpplena som fallit från äppelträdet och de stora solrosorna som Otto sådde tillsammans med morfar i våras. 


Jag tycker själv inte att våra
Äpplen blir speciellt goda
Mjöliga och smaklösa. 
Men Ebbe och morfar tyckte om dem




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback