Great day

I förmiddag hann jag med grymt mycket. 
Eftersom det mest stått stilla här hemma och allting har bara struntats i så kände jag att idag var dagen då jag skulle få saker gjorda. 
Har som vanligt diskat, tvättat och skurat. Men Otto hjälpte mig att putsa fönster och altandörren. I samma veva dammtorkade vi överskåpen i vardagsrummet och bakom TVn. 
När Otto städar så skjuter att gärna in sakerna under möbler. Så bakom TVn hittade jag grymt mycket leksaker, filmer och småskit. 




Är man i städartagen då är det tillåtet med omatchande sockar :) 


Sedan kokade vi soppa och nudlar. När vi var klar bad jag Otto gå och lägga sig så att vi kunde titta på bamse. Han slocknade direkt han la sig. 
Måste vara tufft att städa hela huset :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vackra människa, tänk om man skulle få äran att dela sitt liv med dig. Du förgyller min vardag! Kram

2015-05-10 @ 23:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback