Bra start på helgen

Igår färgade jag Elinas hår + löshår. Blev grymt läckert. Ombre från mörkbrun röd till koppar. Eller ja, det som ska vara koppar, är väldigt orange. Skitsnyggt!! 
Vi käkade middag bestående av tigerräkor marinerade i lime chili och vitlök, sallad baguett och aioli. Fy tusan så gott!!
Till det drack vi vin och lite små shottar! 
Jag sminkade Elina och när Tomas kom för att hämta henne så hade vi fixat barnvakt. Så vi fick skjuts till studion där Roberts kund (tatuerare från Tromsö), pj (tatuerare från Gävle som är och gästar) Johan Pelle Johanna Sara och Sofia också var. Eller de kom efter oss. 


Det var riktigt trevligt och timmarna bara sprang förbi. Kl 01 var vi hemma igen då vi bara hade fixat barnvakt till dess. 

Ebbe tog sovmorgon som tur var och vi klev upp kl 07. Han brukar annars vakna 05:30. 
Jag mådde då lite småilla. Så dagen blev lite trökig för mig. Men jag kunde vila på eftermiddagen och mådde bra på kvällen. Så vi myste ned oss i soffan med godsaker och såg en film när barnen somnat :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback