Som ett jävla brev på posten

Idag jobbade Robert en kort dag och kom hem med två stycken Umeåbor. 
Han har tatuerat dem båda flera gånger och blivit lite vän med den ena, Sebbe. 
Han är lärling på port royal i Umeå. Idag var det hans tjej Josefin som fyllde i sin fjäril på handen. 
Jag gillar hennes stil och har pratat med henne lite på instagram och bestämde där att vi kunde ses idag då de ändå kom till piteå för att tatuera sig. 
Det var riktigt jevla trevligt. De lagade lunch åt oss, satt och surrade flera timmar och till middag beställde vi indiskt från Lemon tree. 
Vi ska nog ses på lördag i Luleå, då de kommer stanna i luleå över påsk. 

Vi hade verkligen trevligt men när de åkte så fick jag migrän. Pang bom så fick jag svinont. 
Så nu ligger jag i sängen och tycker synd om mig själv. 
Denna migrän har kommit och gått i en vecka nu. Jag är såååååå less




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback