Pins och packning

Det har varit några dagar med ångest och mardrömmar på nätterna. Men nu hoppas jag att det har gått över. 
Stressad som fan har jag packat och packat i eftermiddag. Tvättat upp kläder och försökt komma ihåg att ta med allt som vi behöver. För imorgon börjar vi vår resa ner till Sandviken. 
Vi kommer stanna och sova på hotell i Ö-vik. Kanske bada på paradisbadet också om vi hinner. 
Det kommer bli så härligt.
Vi längtar som faan

Idag pimpade jag min skinnjacka med några pins. 
Robban hade beställt på eBay till både sig och mig. Och när jag nu hittade en ny skinnjacka som ser ut ganska lik hans, så tänkte jag att det är klart jag ska ha mina pins på den :) 
Då matchar vi ju ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback