Ledighetskommiten

Denna helg är jag ledig. Så igår åt jag middag med Frida, drack vin och gick ut på bishops en sväng. 
Har inte skrattat så mycket på länge. Vi hade grymt kul och vi var inte så sugna på att dricka egentligen. 
Höjdpunkten var att gå och käka på Max på natten :) 

Imorse hade jag huvudvärk och jättemycket att göra. Så det var bara för huvudvärken att försvinna.
Robert är på svensexa hela dagen och natten och imorgon har vi kalas för Otto som fyller 3 år på måndag. Så jag var tvungen hinna med en massa själv. Skaffade barnvakt för att kunna klippa gräset , slänga kartonger och handla. 
Sen skulle vi hinna på två kalas också. Men barnen sov vid lunchtid då vi skulle till kusin Viktor så vi missade tyvärr det kalaset. 
På eftermiddagen var vi utomhus och skippade att åka till kyrkmarknaden som vi hade tänkt. 

vid 16 åkte vi och köpte en present till kusin Alice som också hade kalas. Vi åkte direkt dit efter vi hade köpt presenten och var sedan där till ca 18:30. Ebbe sov ingenting på eftermiddagen så han däckade på vägen hem. 
Nu ligger jag och myser med Otto som inte alls är trött. Vi ser på skrotnisse. Han verkar tycka om det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback