Vilken dag

Åkte till Storheden en sväng och åt lunch och köpte lite småsaker. 
Hem och möblera om i sovrummet medan Robert städade garaget. Hick en liten prommis med Ebbe i vagnen. 


 Sen laga gojevla middag och ta en promenad till isbanan som ligger precis ovanför oss. Där åkte Otto skridskor för första gången. Jag trodde han skulle vara harig och feg men nej han var skitduktig. 



Lite svårt med balansen men han skrattade och det kändes som spännande. Sååååå stolt är jag. 




Sen hem och lägga barnen för att sedan äta ost och kex, dricka vin och se sherlock Holmes. Den serien rekomenderar jag verkligen. 
Något annat som jag härna rekomenderar är pumpakärnor i choklad. 
Mörk choklad. Mmmmmmmmm. 

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback