Flitiga Fia

Tredje dagen som jag har migrän nu. Vaknat på natten och känt migränen sen har jag haft migrän fram till eftermiddagen. 
Jag är så förbannat less så jag skulle hellre ta magsjuka kan jag säga. 
Hela förmiddagen har jag legat och försökt vila bort migränen. Vid två klev jag upp för att försöka komma igång. Trots migränen.
Jag städade Ottos rum, tömde diskmaskinen, tände en brasa i kaminen, gav katten mat, körde igång en tvättmaskin, duschade, sminkade mig och klädde mig. Så jag har ändå hunnit med en hel del. 
Sen var det middag hos Roberts mamma. Visste dock inte att hela släkten skulle varit där. Då skulle jag tagit en tredje migräntablett. 6 ungar och 7 vuxna i ett litet hus är inte det bästa för min migrän. Men det gick okej. 
Nu börjar jag må bättre men har fortfarande värk. 
Jävla skithelvetes migrän!! 



Kommentarer
Postat av: lotta

Har du varit till någon naprapat någon gång? Jag hade migrän konstant varje dag tills min naprapat sa att jag hade världens låsning vid svanskotan. Hon lossade på den och sedan dess har jag inte haft migrän på flera månader. Hon sa att svanskotan och migrän går hand i hand. Testa Ylva Naprapat!

Svar: Jag har haft migrän sen jag var 4 år. Och jag har varit hos naprapat många gånger.
PEAKEN

2015-01-10 @ 20:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback