Migrän Hvete

Igår hade Robert en målar dag/kväll men några andra duktiga målarintresserade tatuerare/lärlingar. 
Jag och barnen fick besök av Jenny och Linus med barn. 
Vi åt ugnspannkaka och fikade. 
Jag och Linus drack några groggar medan barnen dansade och åt chips. 
En riktigt trevlig kväll. 
Men när de for hem och jag hade lagt barnen så kom min migrän tillbaka. 
Förbannade jevla migrän! Det började i torsdags med migrän som försvann på eftermiddagen. Men kom tillbaka vid lunch på fredag och höll i sig till ca 10 igår morse. 
Som tur var så försvann migränen så Robert kunde fara på sin målardejt. Men när klockan var 22-23 så var jag tvungen be honom komma hem. 
Ebbes hosta skaaaar i skallen på mig och jag mådde sjukt illa. 
Men när han kom hem så var han så dyngrak så det fanns inget han kunde göra. 
Hans snarkningar skar lika illa som ebbes hosta. 
Migränen övergick i sjukt illamående som höll mig vaken till 03. 
Och kl 04 sharp vaknade Ebbe. 
Det är nu rart med barn! 
Tur han är söt och att han nu ligger ute i vagnen och har sovit sen 05. 
Jag mår bra nu men är sååå trött!!
Snart kliver nog Otto upp också. 
Vi får göra en mysig lugn fin frukost, jag och barnen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback