Klant

Ikväll jobbar jag till 21:15. 
Började dagen med att åka till Coop och hämta ut ett paket. 
Hem och slå in de sista av barnens julklappar. Jag hoppas de gillar sina mjuka klappar!! 


Jag hann färga ögonbrynen och vädra innan jag åkte mot jobbet strax före 12. 

Jag har fått låna en hybridbil tills imorgon. Min bil är på service och jag ska hämta den imorgon efter jobbet 17:30. 
Jag skulle ha lämnat in bilen kl 16 igår men glömde helt bort det. Så när klockan var 17:30 och jag jade hårfärg i håret så kom jag på att jag skulle lämnat in bilen.
Jag ringde till burlins och fick komma med bilen direkt. Så jag åkte dit med hårfärg i håret. 
När jag kom hem insåg jag att jag hett bilhandlaren hela min nyckelknippa. Med mina hemnycklar också. 
Så 17;55 ringde jag dit och fick tag i honom som precis skulle sluta för dagen. Så han kom förbi med mina nycklar. Haha fyfan vilken dag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback