Tack Stockholm

Min semester är slut. Mitt besök i Stockholm har varit så himla bra. 
God mat, bra shopping, många skratt och sköna promenader. Till och med vädret var bra. Mulet på lördagen. Men då gick vi bara på stan så det gjorde ingenting. Söndag var det strålande sol så
Vi tog på träningskläderna och promenerade runt Stockholm. 
Jag åt mitt livs största glass och fotade de vackra körsbärsträden i Kungsgården. 


Min partner för helgen! :)


Selfie pinnen fick följa med och vi skrattade så vi grät! Så genant att sitta och posa med pinnen. Men samtidigt jevligt kul!



Pesto Rosso på Valpiano <3


Glass från gamla stan!
Orkade inte hela. 
Den var så himla mäktig. 

Turistade runt. Slottet är inte så
Mäktigt som jag trodde. 

Utanför stadshuset!


Där till höger bor Frida. Nära till allt och jättefint område!!

Igårkväll åt vi sushi på ikki. 
Avslutade kvällen med en frappe på espresso house!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback