Lulää

Vi åkte imorse till Luleå som vanligt på lördagar. 
Det var grymt mycket folk och ganska jobbigt när vi ville sätta oss ner och dricka kaffe. 
Vi letade runt efter en bra plats och till slut klämde vi in oss på ett fik. 
Dock var det supermycket folk och lång kö så när jag beställt mat till mig och Otto så skippade Robert att ställa sig i kön. Vi delade istället på min räksallad :)

Jag köpte mig ett par nya solbrillor på glitter. 

Hittade ett hårband med blå blommor på Monki men jag blev snål, så min shopping blev endast solglasögonen. 
Jag tänkte att det kunde vara bra att ha ett par mer feminina solglasögon då mina pilotglasögon och fejk raybans ofta kommer bort pga att Robert lånar dem och lämnar dem på studion eller i bilen. 
Kanske jag får behålla dessa själv ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback