Utväxten borta

Elina hjälpte mig idag med att bleka utväxten i håret. 
Mitt hår har vuxit grymt fort och jag hade en riktigt mörk utväxt som jag inte alls trivdes med. 


I Turkiet gick vi förbi en frisör som kände på mitt hår, påpekade att det var orange och att han kunde få det blont. 
Jag tvekade och sa att jag kanske skulle komma tillbaka dagen därpå. 
Men varför skulle han säga att det inte skulle gå? Självklart ville han ju bara fånga mitt intresse och göra det mindre pippigult eftersom knappast någon skulle vara ute efter att få håret den färgen som jag har nu. Nej han ville nog bara tjäna pengar och skulle inte kunna göra nått åt om mitt hår gick av. 
Jag är nöjd att jag avstod. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback