Musunge

Har märkt att Ebbe är precis som sin bror. En riktig myspropp. 
Han riktigt njuter när man ligger nära honom och håller handen på hans bröst. 
Länge fick jag ha Otto sovandes i min famn och jag hoppas Ebbe blir likadan. 
Bag menar inte att jag fick få och bära på Otto länge för att han skulle kunna somna. Men att när han var närmare året så kunde jag lägga honom på mig när han var trött. Så somnade han där. Det är hemskt uppskattat när de är lite äldre. Annars brukar de inte vara så lätt att få mysa med dem och att de somnar i famnen :) 
Ebbe har fått ett babynest av min vän Sofia och han älskar det. Nu sover han i babynestet och han somnade medan jag låg brevid så han hörde min andning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback