En dag till Luleå

Idag har jag och Ebbe varit med min vän Jenny Roslin till Storheden och shoppat. 
Vi handlade lite på rusta (bara ett balsam och färdgodis till Otto inför utlandsresan)
Jag älskar rusta och höll mig riktigt bra från att köpa nya saker. Det enda jag behövde var det jag köpte. 

Sen gick vi in på hm men de hade ingenting åt mig så jag gick därifrån tomhänt. 
Köpte dom mest på Apoteket. 
Ny hostmedicin, öronproppar och nya filter till ebbes snorsug. 
Sånt som verkligen behövs. 
Eftersom jag är sjuk nu och Robert har börjat bli sjuk så måste jag ta med halva medicinskåpet utomlands. Jag vill verkligen inte riskera att barnen blir sjuk och att jag inte har det som behövs. 
Så typisk att vi skulle bli krassliga just nu. Men håll tummar och tår att barnen är friska!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback