Att må bra

Jag står för och har hela tiden stått för hur jag går till väga med att försöka komma iform/ gå ner i vikt och leva sunt. 
Nu har dett gått så himla bra. 
Bara tack vare rätt viljekraft / ändrad kost samt motion. 
Jag har nått ännu ett mål och jag tror att jag kommer nå nästa mål inom kort. 
Det handlar om ett kilo före resan på lördag. 
Och jag tror på mig själv. Fastän jag varit/är krasslig och inte joggat eller gått långt. Så rör jag på mig medvetet. 
Går flera varv upp och ner i trappen hemma. Ställer bilen längre bort från entrén när jag handlar på Coop. 
Gör några armhävningar här och där. Några utfall ibland. 
Dansar då jag hör en bra låt. Ja lite extra istället för att sitta i soffan och vänta på att mannen ska komma hem så jag kan gå ut på promenad. 
Dock har jag varit uuuuusel på att använda min yogamatta och pilatesboll. 
Måste bli bättring på det. 
Men när jag kommer hem från utlandet så har jag fått pengar och kan då köpa gymkort. 
Då kan jag äntligen börja med styrketräning igen!!
För oj vad det märks att jag tappat mycket vilt och INTE styrketränat. 
Huden känns mer lös än spänstlig. 

Jag längtar verkligen tills vi är utomlands och jag kan få utnyttja hotellets gym. 
För yes. Jag ska ta med mig träningskläder!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hejja hejja 👏


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback