-2,6 kg

I september har jag inte alls motionerat som jag velat. Ville egentligen köra igång lite hårdare. Oftare och mer. 
Men eftersom jag varit krasslig ett tag nu så har jag vilat för att bli frisk. 
Vill inte vara sjuk när vi är utomlands. 
Men trots min vila så har jag gått ner 2,6kg. 
För någon vecka sen så mätte jag runt arm midja mage rumpa och lår. 
Nu har jag mätt mig igen och jäklar så många centimeter som försvunnit. 
1cm på mina armar som jag avskyr. Det känns bra ska jag säga. 
Så viktminskning och centimeterminskning känns superbra!! 
Jag skulle egentligen vilka gå ner 2 kg nu i veckan före vi åker utomlands. Men jag tror inte att det blir så. Om jag inte blir frisk fort!!
 

När jag inte motionerat så mycket så ser jag en viktminskning på nått hekto varje dag. Men då jag gåttlångt, joggat eller kört intervaller så kan jag droppa 05-1kg på en dag :)
 
Jag har börjat äta mer än jag shakear nu. Under juli månad så drack jag bara shakear och åt bars. I augusti började jag äta lite makrill eller äggröra ibland. Under min vistelse i Stockholm så åt jag vanlig mat och unnade mig nån vaniljlatte. Men åt inget godis eller chips eller fika fastän de runt omkring mig gjorde det.
Jag är verkligen inte sugen på nå sånt nu. Vilket är skönt :)
 
Ikväll åt vi ute på restaurang och jag åt kyckling med purjolök och cashewnötter med ris. Samt friterad ananas m glass till efterrätt. 
Jag delade efterrätten med Robert och Otto. 
Och åt inte upp all mat (blev proppmätt så fort)
Så jag har lite ångest att det blev mycket onyttigt/större kaloriintag idag. Men det försvinner och jag hoppas det inte märks på vågen. 
 
Nu när vi åker utomlands så tänker jag bara äta vanlig mat. Inte ta med några shakes. Men jag tänker utnyttja hotellets gym!! Känns jevligt kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback