Tre

Jag hade gärna kört mer bläck i huden men vi hade inte tid. 
Jag hann köra rosen, ebbes namn samt ett lönnlöv på tummen. 





Jag tyckte inte alls att rosen gjorde ont. What so ever. Vanligtvis är det rätt smärtsamt i slutet när det vita ska köras. Men han fick hålla på längre om han ville. För jag kände i princip ingenting. 
Kan vara på grund av att jag opererade bort en körtel under armen i december -12 och jag har känselbortfall på insidan av överarmen. Kan det vara nån nerv? Jag vet inte. 

Jag vill då i alla fall köra en fjäril i nacken nästa gång. För jag trodde det skulle göra ont när han körde upp mot halsen men det gjorde det inte. 

Det som kändes idag var när han började på tummen. 
Men även den gick bra att köra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback