Stressig dag

Robert har åkt till Danmark och ska jobba på en mässa under helgen. 
Väskan kom bort och ett plan blev missat på grund av det, så de fick ta hyrbil istället. 
Fyfan så less jag skulle bli. Jag hade nog åkt hem istället. 
Och givetvis fanns det en gnutta i mig som hoppades att han skulle göra det. Men väskan som fastnat i stockholm skickades vidare och jag hoppas att han fått den nu. 
Jag har Britt här som ska hjälpa mig med barnen. Hon söver Otto nu och jag har lagt Ebbe för ca 30 minuter sen. Hoppas vi får bra nätter och att det flyter på som vanligt här hemma. 
För man blir jäkligt stressad av tanken att nått ska krocka eller bli svårt just nu när min andra hälft är borta så länge. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback