Slapp

Här om dagen så rensade jag och gav bort två påsar fulla med kläder som jag inte använder eller som har blivit för stora. 
Det kändes riktigt bra och det känns skönt att ha kvar vissa plagg som också börjar sitta löst men som jag använder just nu. 

Jag försöker framhäva det som jag börjar bli mer nöjd med eller det som jag alltid annars har dolt. 
Jag har ju alltid varit en kjol eller klännings tjej men det har varit för att framhäva mina ben och dölja det övriga. 
Nu börjar jag vara mer bekväm med att ändå ha mindre pösiga toppar eller överdelar. 
Idag är jag bara slapp och ledig och har därför en croptop och kjol istället för mjukisar. 
Britt ska ändå hämta Otto från dagis och han ska få dölja med och se när de skiftar däck på hennes bil. Det tycker han nog är kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback