Skickade tillbaka

Jag hade höga förväntningar på klänningarna jag beställde från hm. 
Men som jag nästan räknat ut före, så gillade jag inte ryggen på spetsklänningen. 


Framifrån var den okej. Men nej jag gillade inte den öppna ryggen. 
Den andra klänningen trodde jag skulle vara tajt och snygg. Men den var inte så tajt och axelbanden såg ut som att jag bar en bärsele. Ordentliga skinnband som var korsade. Så jag skickade tillbaka dem. 
Men jag fick hem ett par byxor i storlek 38 som jag först absolut inte trodde art jag skulle få på mig för de såg minimala ut i midjan. Men jäklar så bra dem satt.  
Grymt nöjd över dem. 149kr
 Beställde även mina favoritjeans i mindre storlek då dem som jag redan har, har blivit så lösa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback