Ny tröja



Ursäkta den smutsiga spegeln.
Men ville visa min nya tröja från carlings. Jag är sjukt nöjd över den. 
Det är storlek small. Jag som alltid haft medium och nu sen graviditeten Large!
Känns så skönt att jag har köpt plagg i mindre storlek än vad jag brukar ha i vanliga fall. 
Köpte ju bootsen och de var i storlek 37. Känns ju trist att jag fått större fötter och inte kunde ha storlek 36 då jag tidigare hade 35-36. Men fötterna är jag inte så något jag lägger vikt på. 
Men att jag köpte två linnen och en tröja i storlek small känns så bra. Det är lite belöning och bekräftelse på att jag kan och har rätt inställning i mil viktnedgång. 

Jag mätte runt midjan för någon dag sen. Och jag har minskat 4 cm. 
Det känns otroligt skönt

Kommentarer
Postat av: Lillsis

Snygging!

2014-10-04 @ 21:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback