Ny säng

Åkte med Ebbe till Mio och tittade på en ny säng. Men det är så dyrt!!
Kan inte lägga så mycket som 15000 på en säng. 
Kanske får prova sälja lite mer saker och skrapa ihop till en del av vad en ny säng kostar.

Fick hem ett annonsblad från Jysk och hittade en säng för 4000kr och blev grymt sugen. Men eftersom vi har svägerskan på Mio så ville jag prata med henne först. Vi vet ju inte så mycket om madrasser och stöd. Så nu är jag lite klokare på vad vi ska ha. Men måste först försöka skrapa ihop lite pengar. 

Skulle jag kunnat så hade jag legat på soffan hela dagen. 
Känner mig så himla trött och slut. 
Stressar upp mig över att Robert åker bort fredag till måndag och jag är hemma själv med barnen. 
Det kommer ju säkert gå bra men varje gång Robert åkt iväg själv så har det hänt nånting så jag bara önskat honom hemma. Så självklart blir jag uppstressad och börjar må dåligt. 
Försöker samla kraft här i soffan nu då Robert väl är hemma. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback