Nu äre klippt

Hårt är borta. 
Efter mina blekningsförsök hemma så har jag helt förstört håret. Så idag var jag med familjen till Anna klippare och klippte oss hos Frida. 
Jag klippte av en hel del. 
Uppklippt kortare lugg och håret slutar nu vid käken. 
Jag vet att det var det enda rätta att klippa bort det dåliga för att kunna behålla chansen att fortsätta ha ljust hår. 
Än så länge trivs jag och längtar tills det är vitt. 
För vitt vill jag ha!!



Eftersom jag vill ha långt hår så kommer jag ha bandana eller uppsatt hädanefter och det känns så himla bra faktiskt. 
Att alltid känna sig fin i håret fastän det är kort och jag sparar ut det!


Det är så enkelt att få textur. Bara spraya och lyfta håret så har jag volym och håret går lätt att arbeta med!


Här syns det bättre hur riktigt kort det är. 
Håret var inte helt och hållet förstört sa Frida och att det kan gå att försöka få ner det gula i håret. Yeeeey!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback