Lite upp och ner

Mycket har hänt och livet har tagit en ny vändning. 

Jag har varit så otroligt utmattad och inte alls haft någon energi att prata med de som bryr sig om mig och vill veta. 
Förlåt för det.
Men jag reser mig och bestämmer mig för att välja rätt väg! 

Jag vet att jag bara vill fokusera på det jag nu vill göra och inte lägga tyngd på besvikelsen på dem som jag trodde brydde sig eller lyssnade. 
Så jag avstår från de som jag är besviken på och väljer istället att vara glad över mina beslut och tar hädan efter bara emot ärlighet och de som står för vad de tycker. 







Kommentarer
Postat av: Lillsis

Så bra tankar, helt rätt!

2014-10-04 @ 09:21:53
Postat av: Jennie

Mycket klokt !!

2014-10-04 @ 10:28:15
Postat av: Jenny We

Så klokt! Det är det enda rätta !

2014-10-04 @ 10:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback