Kvalitetstid

Åkte iväg med Otto till Luleå för att få lite kvalitetstid med honom. 
Har mest gått och burit på Ebbe sen i torsdags. 
Vi gick in på hm och köpte kallingar åt honom. För han är så duktig och har bara blöja när han ska sova och på dagis. 
Sen in på intersport där jag hittade mig en vinterjacka. 




Den var även på kampanjpris. 25% på alla jackor. Härligt!! Och kul att jag kunde ha den i storlek 36. Jag brukar annars ha 38 eller 40. 

Vi köpte nån byxa till Ebbe och hårfärg till mig. Eller en till toning som jag ska blanda ihop med den lila toningen som jag har kvar hemma. 
Köpte två st förra gången då jag knte trodde en skulle räcka. 

Sen gick vi i alla fall äntligen in till toys R us. Jag tänkte köpa halloween saker men det fanns så jäkla dåliga grejjer. 
Så vi sprang omkring där och vi köpte en bok, en målarbok och pyssel till Otto. Till Ebbe köpte jag nå skallror som man sätter på handled och fötterna. Tänkte att han skulle roas av det. Han ligger och håller i sina fötter hela tiden och när han sitter så äter han på sina händer. Så kanske han kan äta på skallrorna. De ser ut som djur :)

Väl hemma så har vi bakat tårta med modellera som vi köpte idag. 
Min duktiga lilla konditor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback