Kom hem

Imorgon kommer Robert hem från Danmark och jag längtar ihjäl mig. 
Han vann dagens bästa tatuering och har nu vunnit tre priser. 
Det är han värd!

2st första plats och en andra plats. 

Här hemma rullat det på och Otto frågar ibland om pappa. Men bara nyfiket. Inte att han tycker det är jobbigt. Skönt att han också klarar det fint. 
Trodde att han skulle ropa efter pappa när vi blivit ovänner. Men nej. Han har bara surat. 
Nätterna och kvällarna har gått bra med barnen. Jag oroade mig som mest för att kvällarna skulle bli kaos. Men det går super. De somnar i tid och sover gott. 
Ebbe har dock ätit flera gånger och jag har inte somnat om. Så jääävligt drygt att som tex idag varit vaken sen 02:30. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback