Inte bakis

Igår hade vi en riktigt mysig kväll. Barnen somnade 20:00 så vi låg i soffan och kollade på nå tv. Vi har pratat om att se en skräckis men vi hann inte igår. Jag bjöd på fireball men lyckades supa mig själv under bordet. Pang så var jag kanon. 
Det var grymt länge sen. Men ganska mysigt ändå att bara mysa i soffan, fnissa och skämta om allt. 
En riktigt bra kväll ändå. 
Och imorse var jag lite slö men inte bakis. Tack och lov! 
Fick besök av Jenny och swinto efter lunch och for sedan till Britt och hade en riktigt bra kväll. 
Farmor hade skickat köttsoppa åt Robert och jag som är vegetarian åt grönsakssoppa med sting i. Jevligt god :)
Otto sover och förhoppningsvis tycker han det är mysigt att vakna upp hos mormor imorgon :)
Känns som bra egentid för mig och Robert då Otto sover borta :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback