Hur vi påverkas

Egentligen är inte Facebook eller instagram bra för oss som grubblar mycket och kanske är rätt känsliga av oss. 
För ibland så uppmärksammar jag vilka människor som gillar vad jag lägger ut eller skriver.
Vissa gillar allt och de kanske bara gör det för att hänga med eller vara aktiva?
Andra gillar bara det som inte har med barnen att göra. Kanske för att de själva inte har barn?
Vissa till och med skriver bara när det handlar om barnen. Mest troligt för att de själva har barn. 
Endel gillar aldrig träningsbilder eller selfies.

Det jag menar är att ibland ser jag så tydligt vilka som bryr sig om de olika saker jag delar med mig av. Och samtidigt vilka som Inte gör det. 
Både kul och lite trist. 
Jag räknar ju givetvis inte med att alla ska gilla allt i mitt liv som viktnedgång, barnen, inredning, träning, natur och kläder. 
Men ibland känns det konstigt då vissa bara gillar endel bilder. 
Jag är nog precis likadan själv och kan säkert tolkas som att jag bara gillar nån gång. 
Men jag brukar oftast bara gilla bilder om de är snygga bilder, nån positiv text till bilden eller om jag vill komma ihåg bilden. 
För jag går ofta in på min sida och kollar på de bilder som jag gillar.det kan vara recept, make up eller liknande. Så jag är nog dålig på att visa mitt intresse i alla vänners dagliga liv. 
Precis som andra är mot mig. 

Nog grubblat om det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback