En regnig dag

Tanken var att hälsa på Emma på pitholm idag men eftersom Ebbe är i nån trist fas, Otto har hosta och jag inte mår så bra så ställde vi in. 
Istället åkte vi till Luleå en snabbis och lämnade tillbaka en bh som jag hade köpt. Barnen var helt slut och sov hela vägen. Både dit, väl där och hem. De behövde inte ens kliva ut bilen :)
Bytte ut bh-n mot en annan bh och köpte några underkläder istället. 
Måste köpa nya underkläder då jag knappt har några som sitter bra. De har blivit för stora alla gamla. 
Väl hemma fick jag ett sug på en wrap som jag gjorde här om dagen.
Men jag använde romansallad som wrap och la ner rödlök, tomat, kyckling, avokado och en hemmagjord sås med turkisk yoghurt citron salt peppar och chiliflakes. 
Jättegott!! Kladdigt men grymt!!

Nu är Robert och Otto på grans och klappar djuren medan jag och Ebbe vilar. Kl 15:15 ska jag fixa en nagel hos hon som gjort mina gelenaglar. 
En har spruckit och några håller på att lossna. 

Ikväll ska vi ha myskväll. Killarna ska äta popcorn och gotta. 
Jag har köpt mango som jag tänkte trycka :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback