det trodde jag aldrig

Jag har trillat dit igen.
Snuset.. Före jag blev gravid så hade jag snusat i ca 10 år..
Det var inte så svårt att sluta snusa eftersom jag visste att jag ville bli gravid.
Efter graviditeten började jag röka men höll mig från snuset..
När jag väl blev gravid igen så slutade jag givetvis att röka men började om efter graviditeten.
Men när vi åkte till Turkiet så tog jag en snus på flygplanet och fortsatte efter det att ta nån snus ibland..
När vi väl kom hem en vecka senare så snusade jag hela tiden och där står jag kvar idag.
 
Jag trodde faktiskt inte att jag skulle börja om att snusa igen.. 
För jag började bleka tänderna och drack inte så mycket kaffe längre så jag trivdes ganska bra med det och vetskapen om att jag kunnat sluta och tappa suget efter snus HELT..
Men.. just nu mår jag ganska bra av att snusa så jag kommer fortsätta.
Men med en vilja av stål så vet jag att om jag bestämmer mig för att sluta snusa igen så kommer jag fixa det.
 
Ibland måste man få unna sig lite skräp..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback