Bekräftelse

Jag tog fram måttbandet och mätte mig på några ställen på kroppen den 17/9. En månad senare. Den 19/10 mätte jag igen och ser verkligen positivt på svaren. 

Överarmen har minskat 2cm
Midjan har minskat 6cm
Magen (över kärlekshandtagen) har minskat 10cm
Rumpan har minskat 5cm
Och låren har minskat 2,5cm. 
Men på låren känner jag även musklerna efter promenaderna och intervallerna. 

Så det känns grymt kul. 

Hämtade hem ett paket med jeans som jag har beställt och alla satt jättebra. 
Köpte två st vita i olika modeller. Ena med låg midja och andra med normal. 
Ska nog behålla de med låg midja. För nu har jag mest byxor med hög midja så jag tänkte ha alternativet med låg också ;) 

Så två par får stanna och ett par skickas tillbaka :) inte för att de inte passade. 




Kommentarer
Postat av: Josefine

Duktiga du! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback