28

Igår fyllde jag år och det var första året som jag inte bjöd in alla att komma på fika.
Vissa sa bara att; vi kommer dem tiden. 
Och de enda som jag egentligen bjöd var min bror med familj. 
Men större delen av dagen var lugn och enkel. 


Jag och Otto hade bakat tårta dagen innan och köpt lite annat slisk. 

Jag fick pengar blommor underkläder ansiktsmask och en jacka! Helt nöjd!
Har beställt en jacka som jag hoppas kommer imorgon. Vet inte alla om den passar. 
För jag är mellan storlekar nu. 
Köpte jackan i medium och jag hoppas det är rätt storlek. För den får inte vara för tajt och absolut inte pösig. För det är en dunjacka och jag vill inte se större ut än vad jag är. 


Idag lurar jag ögat och tycker själv att jag ser ut att ha grymt lång överkropp. 
Kanske ser ut som att jag är 3 äpplen hög istället för 2 ;)

Kommentarer
Postat av: Marika

Men gud va smal du är kvinna :) Vacker i alla former :)

Svar: Åh tack vad snäll du är ❤️
PEAKEN

2014-10-16 @ 19:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback