Rutiner

Äntligen är vi tillbaka i vanliga rutinen vi har. 
Ebbe brukar sova 9-13 vanligtvis men har en vecka sovit korta stunder flera gånger på dagen. 
Inte alls kul då det inte passar in med hämtningen av Otto på dagis osv. 
Hoppas eftermiddagen blir som den brukar och inte fortsätter vara i otakt. 

Själv har jag försökt komma tillbaka till mina rutiner eller att göra sånt som jag brukar. 
Igår hade jag heeeela dagen planerad och det kändes jättebra. 
Idag kan jag inte planera nånting. 
Vill bara stanna inomhus och inte känna någon stress!


Har duschat och sminkat mig men känner mig fortfarande som en zombie. 
Jag blir så stressad när jag inte har fasta rutiner. Eller då jag inte får dagen att flyta på. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback