Julklappar?

Börja tänka på julklappar redan. 
Ja det kan vara ganska skönt att börja göra det för i år kommer nog Otto uppskatta julen ännu mer. 
Förra året var vi i Kallfors hos mina äldre syskons mamma. I år har vi ingen aning om vart det blir. 
Vi kanske åker bort över jul eller hittat på något extra kul. 

Robert frågade idag vad jag önskar mig. 
Och jag önskar mig mer egentid med honom. Att lägga pengar på resor. 
Överraskningshelger med kanske besök i Umeå? Haparanda (Ikea) eller Stockholm. 
Ö-vik är rätt mysig stad också med ett stort badhus. 
Upplevelser är vad jag önskar mig till 2015. 
Men just i julklapp är det svårare. 
Presentkort på carlings eller kicks känns ju mindre tråkigt att ge. Och ganska fantasilöst. Men det är sånt som jag verkligen skulle använda. 
Nya kläder kan behövas då jag rensat massor bland kläder som nu blivit för stora. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback