Glam glow

Den absolut bästa ansiktsmasken jag använt är sen svarta från glam glow. 
Exfolierande och gör huden perfekt. 
Fick i födelsedagspresent den vita. Men den är mer för finnig eller problemhud och det har inte jag. 
Jag använder masken när jag är knottrig på hakan eller tycker att jag har stora eller synliga porer på näsa och kind. 
Tycker den funkar skitbra. 
Jag skulle gärna köpa den gröna som är återfuktande. 


Känner mig verkligt sund idag. 
Har gått ner i vikt. Ätit mango till frukost, lagt en ansiktsmask och pressat en egen juice av ingefära citron och gröna äpplen. 


Om du funderar på att köpa en juicecentrifug (eller vad de nu heter) så Gööör det. 
Så himla bra uppfinning. Det blir dyrt då det går så mycke frukt och grönt. 
Men man använder den kanske inte varje dag. 
Jag ska börja med en detox och drick egengjorda nyttiga juicer en vecka. 
Tror det kan vara grymt för kroppen och huden. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback