Blev lite tokigt

Jackan som jag la upp med stor päls/lurv krage från ellos. Robert kom hem från jobbet och jag jättenöjd för han hade en överraskning åt mig. Den 10/12 skulle jag få ett paket. 
Eftersom jag var nyfiken så ville jag veta vad det var. 
Jo han hade beställt jackan. 
Ooh men visste du vilken storlek jag ska ha då? 
Nä de hade bara två att välja mellan så jag tog storlek 44
Hahahaha så roligt. 
Jag försökte berätta att det är föööör stort. Men han tyckte att jag kunde vänta och se. 
När jag förklarade att jag nog har storlek 38 fast 36 på min nya vinterjacka så insåg han att 44 nog var waaaaay to big!! 
Den andra storleken var 46 så jag hade nog varit inne på plus size!

Tyckte det var himla kul att det blev så fel. Men han ringde dit och de tog bort beställningen. 
Jag ska däremot få den jackan somjag ångrar att jag inte köpte direkt jag såg den. För dem tog slut direkt. 
Vi hittade den på zalando och nelly men den tog slut på båda ställena innan vi hade beställt. 
Men vi bevakar den och får mail då den är tillbaka i lager. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback