Bäääng

Håret är en rolig färg nu. Det håller verkligen på att tvättas ur den sista färgen nu. Säger jag väl nu och får ha ljusrosa i nån månad haha 

Men nu syns det att håret är ljust 


Självklart ser det olika ut i olika ljus. Men detta är jag idag. Matchar med rosa bandana till svarta kläder ;)

@gloss_academy på instagram håller en tävling om att vinna en makeup artist utbildning i Umeå. 
Gå gärna in och rösta på mitt bidrag. 
Smink är ju min stora hobby och intresse så det skulle vara kul att få en gratis utbildning för denna tvåbarnsmamma :) 

Dock är det många med som har mer avancerat smink och betyyyyydligt bättre bilder än mig. Så jag tror inte att jag vinner. 
Men man kan hoppas

Kommentarer
Postat av: Marika

Jag har självklart röstat och håller alla tummar och tår att du vinner :-*

Svar: Tack :) skulle va grymt kul
PEAKEN

2014-11-10 @ 17:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback