Trött

Åkte in till stan ändå och gjorde bort mina ärenden. Bytte en byxa på h&m och köpte ny mascara. Sprang in på Apoteket för att köpa solskyddsfaktor och munskölj. Sen återstod bara 40 min innan jag skulle hämta Otto på dagis så jag käkade lunch på subland. 
Efter hämtning på dagis så åkte vi ut till fårön. 
Otto trivs så bra här och hjälper mormor med det mesta. Plus att jag får lite avlastning.
Idag är ingen bra dag för min kropp. 
Jag sväller som sagt som en gris och när jag lägger mig ner så säckar ryggen ihop och jag får halsbränna. 
Så att ligga ner på rygg med fötterna i högläge är nästan värre än att svälla. 
Nåväl här ligger jag på bäddsoffan i stugan och lyssnar på Otto som kör med sin mormor.


Men jag har det ju så himla bra mot för andra som kanske har värre krämpor och ingen som hjälper dem om dagarna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback