Såhär ligger det till

Vecka 36 idag och jag fortsätter att må riktigt bra. 





Jag vilar när jag känner att jag behöver vila. Ibland när Otto sover men inte alla dagar som jag känner mig trött på. 

Min app säger mig att vila för de sista veckorna kan va tunga. Men just nu så känns allt mycket lättare än tidigare. 

Hoppas det fortsätter såhär :) 


Fötter och ben är svullna men inte speciellt onda. Fick ikväll hjälp med att måla tånaglarna.
Eftersom jag sällan tar på mig sockar (orkar inte bry mig om sockar då det bara är tungt att ta på och av dem) så vill jag ha målade tånaglar för att inte fötterna ska vara fula.
Robert valde nagellack och målade dem åt mig. Väldigt snällt trots val av färg ( som jag aldrig skulle välja på fötterna ) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback