No eyebrow

När man inte har buskiga, fylliga, mörka, välformade ögonbryn så får man lov att fylla i och forma ögonbrynen själv. 
Jag kommer alltid ha mesiga ögonbryn. Ljusa och glesa strån och helt utan form. 
Så jag har lärt mig fylla i ögonbrynen så att jag får en form jag gillar. 
Ibland blir det bara att fylla i med penna. Men senaste tiden skissar jag bara ut formen under brynet och lägger sedan en skugga På brynet. 




Blir fortfarande "påritade ögonbryn" men det kommer jag nog aldrig ifrån. 
Jag vill skapa kontrast med hjälp av ögonbrynen så de får alltid bli skarpa och mörka :) 

Sen har jag börjat roa mig med lösögonfransar också. 
På helgen är det lite kul att lägga lösögonfransar och känna sig lite festlig fastän jag inte ska på någon fest. 

Här har jag lösögonfransar på högra ögat och bara mina vanliga målade egna fransar till vänster. 
(Ser ut som att jag tänker nysa eller börja grina på
Bilden. Men det skiter jag i. Den bjuder jag på. ;) ) 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint! Vilka lösögonfransar använder du? Dom där var ju jätte fina!! :)

Svar: Ardell nr 116 :) de är superfina om man kör en mörkare makeup. För de är naturliga fast lååånga. :)
PEAKEN

2014-05-11 @ 10:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback