Jag har njutit idag!

Har legat i solstolen hela dagen. Grymt varmt och härligt!! 



Vid 14 kom det några moln och det började blåsa lite så då passade jag på att hämta ut ett paket, handla nagellacket och bikinisarna samt facewipes ( sistnämnda till bb väskan )
På h&m. När jag kom hem igen så blåste det fortfarande så jag packade upp fäder jag beställt. Tyvärr blev jag tvungen skicka tillbaka alla plagg som jag beställt till mig själv. 
Kvar blev två plagg till Otto, en väska, hatt och bikiniöverdel till mig samt en picknick filt. Så jag är ändå nöjd. 

Otto har fått vara med mormor på eftermiddagen och hon hämtade honom på dagis också vilket vad jätteskönt. Kunde verkligen vila benen och få tillbaka lite energi. 

Samt få mig årets första solbränna :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback