Inte bra. Inte bra

Kan vara så att bebis tar stor plats nu. 
För jag har mycket halsbränna och ingen matlust. 
Jag har tex idag ätit frukost kl 8, några skorpor och varm choklad kvart i 3 och en banan klockan 22. 
Å inte har jag varit eller är hungrig. 
Denna gång är det inte medvetet. 
När jag väntade Otto började jag psykiskt må så dåligt i vecka 32 för att jag var så tung och alla sa att jag var så stor. Så jag avstod mat. Blev ledsen och åt typ inget. 

Känner inte alls så nu. Jo det är jobbigt att vara stor men jag mår inte dåligt. 
Måste hitta nått som jag kan småäta under dagen. För stora måltider tar emot. Jag orkar inget och ät verkligen inte sugen på varm mat. 




Kommentarer
Postat av: Jenny W

Vackra du! Verkligen en fantastisk bild ! <3

2014-05-06 @ 07:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback