Bm besök v37

Idag har vi varit på näst sista besöket hos barnmorskan.
Jag fick väldigt mycket beröm och alla värden var fina.
 
Järnvärdet ahde gått ner från 125 till 118.. vilket förklarar varför jag varit så trött.
Blodtrycket var lite högre men jag pratade medan vi tog det så det kan var därför.
Det låg på ca 122/75
 
Mitt sfmått följer inte längre sin kurva. Magen har sjunkit och måttet låg på 36 nu.
Vanligtvis har jag legat på en ca högre än veckan jag är i.
Bebis hjärtljud var 140 slag/minut och hon trodde att han hade fixerat sig.
Spännande!!
 
Vi fick information om hur vi ska göra nu om vattnet går eller om jag börjar få värkar.
Jag har om glömt bort att det kan bli så. Jag har varit så inställd på vårt snittdatum och att vi bara ska traska in dit.
Men det kan ju fortfarande sätta igång av sig själv. Vilket bara är bra. Så vi får se hur det blir!
Känner mig trygg och glad hur som! :D

Kommentarer
Postat av: Lillsis

Sååå spännande :) längtar

2014-05-26 @ 23:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback