Beslutsångest

Kan inte bestämma hur jag ska göra med dessa. 
Har för tillfället bara en bikini som passar och den är inge speciell. 
Jag passar grymt bra i gult och denna gula bikini är superfin i färgen. 
Köpte även tillhörande trosa. 
Den satt lite hårt om ryggen men vafan. Jag är ju svullen och gravid. Tanken är att jag ska kunna ha den efter graviditeten också :)


Och denna aprikosfärgade skönhet har jättefina stenar som dekoration.
Den sitter inte lika snyggt (på grund av mina tunga bröst) men den var himla fin. 
Den är även dyrare. 199kr för en bikiniöverdel från h&m. Det är lite saftigt. 
Men jag älskar färgen och detaljerna på den. Jag ser mig själv i utlandet med en maxikjol och en drink i handen ;) 


Vet inte alls hur jag ska göra. Lämna tillbaka allt och köpa nytt när jag vet vad som passar min kropp efter graviditet och amning.
Ska ju hur som helst banta och träna bort kroppen jag fått efter graviditeterna. Så jag räknar med att de kanske inte passar resten av livet. 

Men jag vill ju gärna klä mig i det jag gillar och tycker är fint, fastän jag inte är nöjd med min kropp

Måste ta och prova dem igen imorgon och ta en funderare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback