Bebis är vaken

Denna lilla krabat är vaken nästa hela dagen och sover hela natten. Rätt så okej tycker jag :) 
Nu vaknade han halv 6 och jag tycker fortfarande att det känns okej. 
Otto väckte mig typ 02 och 05 när han låg i magen. Så att vakna nu är VG! 


Den majestätiska magen. 
Fick så mycket beröm hos barnmorskan igår. Både för utstrålning och läcker mage. 
Vår barnmorska är så rar :) 
Kändes bra att få höra för bara för att man är gravid så betyder det inte att man är nöjd med som kropp. 
Folk verkar tro att det är okej att säga "hej tjockis" eller "oj vad stor du är" och att man bara ska hålla med. 
Förutom gravidkulan så känner jag mig bara som en fläskis
Men men vad gör man inte för bebis! 
Längtar dock tills jag får börja arbeta bort allt det som jag stör mig på :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nä man känner sig som en flytande elefant. Fick en väldigt fin kommentar i v 41++ då jag var sjukligt stor! En läkare på vc stannade i korridoren å sa "oj så vacker du är!" Jag vaggade vidare med ett stort flin :D

2014-06-01 @ 22:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback