Att gilla

Tänk att allt görs så tydligt på instagram nu mer. Vissa lägger bara upp bilder som är tillfixade och snygga. Andra kommenterar eller gillar bara de bilder som är snygga. 
Själv är jag en av de som faktiskt märker vilka som gillar och inte gillar det man lägger upp. 
Jag postar mest bilder på min son, mig själv eller mitt hem. Mitt liv alltså. 

Men ibland när man köpt något nytt, sminkat sig fin, gjort något speciellt. Och lägger upp en bild utanför den vanliga genren. Då faller antalet "gillare" ! 
Det känns nästan lite tråkigt. Att folk inte då gillar min nya tröja tex . Haha jag kan inte annat än erkänna att så är det. 
Jag har till och med tagit bort någon bild då jag tyckt att det ändå inte var tilltalande nog. Så knäppt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback